badeilemerve Bade ismi yüzde yüz olacak. Geçen de konu açmıştım yanına ne yakışır diye Eşim Leyla ismini eklemek istedi başına Güzel oldu yakıştı fakat hala tek olması aklımı kurcalıyor sizce hangisi?