Birtane2307 20092012 8 nisanda a101 e 60 liraya geliyor 9 nisan da da bime geliyor 50 lira ama a101 deki daha guzel gorunuyordu afiste haberin olsun ben alacam 🙏🏼
Sherife_0660 Ankadaradayim ben inst şan tasarım atölye var düğününde de herşeyimi ona yaptırdım şimdi de be eğimle ilgili herşeyi ona yaptırıyorum sayfasına girip bakabilirsiniz istediğiniz kumaştan uygun fiyata ve kaliteli yapıyor benim de ismimi söylerseniz yardımcı olur https://instagram.com/san_tasarim_atolye?igshid=2b7udgobq0uf
mirikelam 20092012 reflü yatağı özelliği olsun diye sevi bebe alacaktım dolapta aynı ürünü 50 TL’ye aldım. Zaten çok az kullanıldığından yıpranan birşey değil tavsiye ederim
mmk01 mirikelam bu yatağın tam olarak anacı nedir kusura bakmayın bi türlü bulamadım smacını reflü yatağı alıcam onun smacını bildim ama buna gerek var mı bi Handan’da tatlı almak istiyorum