Asyachngr 6 ile 7 haftalık gebelikte ara ara kahverengiye dönük akıntı normal mi yaşayan var mı ve ara ara bel ve karın ağrısı yaşayanlar var mı 🧐🧐
Birtane2307 Asyachngr benimde olmustu o zaman yerlesme lekeleriymis doktor dedi ve agri sizi normal o aralar
mommyjean Asyachngr ilk haftalarda da geldi mi yerleşme kanaması gibi. Bi doktoruna görün gerek görürse progestan verir canım
Madinanin-Annesi Asyachngr senin doktora gitmen lazim.kahve rengi iyi bir sey degil.Doktoruna soyle sana progestoron ilaci verecek uzanman lazim ev isleri agirlik asla gormemen lazim.Sen doktoruna gorun.Ihmal etme.Ciddi bir sorun yani
Asyachngr mommyjean yok canım ilk haftalar yoktu son bir haftadır iki üç gün oldu sadece oda sütlü kahve gibi tam kahverengi de değil
Birtane2307 Asyachngr benim agrilarim 8.-9. Haftalarda bitmisti valla ins seninde hemen biter bosver sabret😍
Smyye93 Merhaba bende 6 haftalık hamileyim bende olmadi kişiden kişiye bu durum farklılık gösterebilir bir doktorunuza danışmanız da fayda var ☺️
[silindi] Bende 5. Haftada gordum bir kaç gün doktoruma sordum kırmızı olmadığı müddetçe sorun teşkil etmez dedi