Ezgifatma2010 ayşegül hanıma 1 kez muayene için gittim, randevu alınca 2-3 hafta sonrasına verildiği için tahlil sonuçlarım çıktıkça gidip sadece tahlil sonucu göstermek için görüştüm. Muayenede çok iyi ve ilgiliydi ama tahlil sonuçlarına bakarken çok acele ediyor ve dikkat etmiyor. Gebelik öncesi prolaktinim yüksekmiş mesela ya farketmemiş ya da önemsememiş. Muayenesi gerçekten iyiydi ancak dediğim gibi tahlillere bakarken bazı şeyleri gözden kaçırıyor sanki