Doktorum insülin vermedi. Diyet yap dedi. Ben diyetime dikkat ediyorum, akşam yemeğinin üstüne hiçbir şey yemiyorum. Yine de sabah uyandığımda açlığım 95in üstüne çıkıyor. 110 bile olabiliyor. Tokluğum normal. Bu durumda olanlar var mı? Açlığı düşürmek için rejim dışında neler yapabilirim.