hilal8689 Haftaya girince doktorum folik asit yerine multivitamin regenesis max verdi. Bir kaç gündür dışkı rengi koyu yeşil gibi ve ishal oldum. Bu ilaçtan mı oldu acaba? Kullanan var mı?
Denizyildizii hilal8689 içinde demir varsa koyulaştırır. Ama ishali bilemiyorum aslında kabızlık yapar belki farklı birşeyden olabilir
Seda5431 hilal8689 bende kullandım onu dediğin gibi koyulaştı yeşil gibi oldu çok afedersiniz ama bende kabız gibi yaptı sana farklı etki etmiş sen genede bi doktoruna danış canım
Alyamm_ hilal8689 İlk gebeliğimde kullanmıştım regenesis max ama içeriğini tam hatirlamiyorum demir varsa ondan olabilir yada demir eksikliği ilacı falan kullanıyorsan bu sebepten de olmuş olabilir 🌼
hilal8689 babyandmom1 bazen aç ya da tok içiyorum aklıma gelince. Sanırım bazı insanlar bu etkiyi yapabiliyor. Gene de bir doktoruma sorayım. Cevap veren herkese teşekkürler.
Handemehmetttt Aynı ilacı bende o haftalarda kullanmaya başlamıştım. İlk etapta bende de ishal yapmıştı ve koyu renkliydi sonrasında vücudum ilaca alıştıktan sonra düzeldi. Yaklaşık 2 3 gün bu şekilde sürmüştü.
Kimkibu hilal8689 ilac yapıyor canım benimde öyle 11. Haftadan beri kullanıyorum artık öyle afedersin cıvık değil ama rengi öyle değişik..