Tugceliko19-19 etkiliyor tabiki etkilemez mi, ben hamileliğini 4 buçuk haftalıkken öğrendim, ve öğrendiğim gün bıraktım, bir daha ağzıma sürmedim. Sadece ilk 3 gün çok zorlandım sonra geçti gitti. Hatta o 4 haftaya kadar içtiklerim yüzünden bile vicdan azabı çektim sonradan. Emin ol biraz zaman geçip annelik duygusu da gelmeye başlayınca vicdan azabı kat kat olur, kısır döngüye girersin, şimdi son bir kez iç iceceksen, sonra bebeğin de sen de mutlu mutlu doğumunu bekleyin :) inşallah bırakabilirsin güzel kardeşim, emin ol Allah sana o iradeyi veriyor.