Seymaay Bugün gündüzden beri hafif hafif belim ağrıyor ama yorgunluk ağrısı değil farklı bir ağrı. 32 haftalığım doğum sancısı filan mıdır sizce nedir 😏😏
Asyakuzusu Seymaay Ya ben 34. Haftamdayım 2 haftadır hayatım zehir. Doktora gidince diycem hocam alsakmı hanfendiyi artık ordan diye🙈 nefes darlığı bel ağrısı karın ağrıları uykusuzluk oyyyy Allah ım. Yani ben doğurmadıysam halen, sende korkma
hllglck Seymaay Yok canım karnına kasıklarına da ağrı vurması lazım. Böyle adet olur gibi ağrı geliyor zamanla sıklaşıyor ağrısı. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻
Seymaay Asyakuzusu ay insan tırsıyor geliverir erkenden diye öyle düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 😕
Seymaay [silindi] bilmiyorum bugün devamlı var uyandığımdan beri hafif ağrılar hiç geçmedi desem yeri sağ tarafımda sırtımın
[silindi] Seymaay 36 haftalıkken doğum yaptım yaptığım gün başladı belim ara ara sancılandı ama suyum da geliyordu az az 🥴 seninki yalancı olabilir