Selam anne adayları
bu sabah 75 gr şeker yükleme testi yaptırdım. Eve geldim birşeyler yedim çok yorgundum uyudum. Daha sonra standart ev işleri akşam yemeği vs. Şimdi çok sancım var ya da bebek tekme atıyor ama çok acıyor. Normal mi? Siz de şeker yüklemesi yaptırdığınız akşam böyle ağrı çektiniz mi? Bu arada 26 haftalık hamileyim