Mom08 tabi ki. 440 TL idi. Çok çok ilgiliydi. 50 55 dk sürdü. Her yerine her şeyine ayrıntılı baktı. Çoğu yerine 2 kere dönüp baktı. Bebişim biraz inatçı idi bir yerini net göstermedi. İçi rahat etmedi bana 10 dk yürü yine bakalım dedi. Yürüdüm yine inatla baktı ve gördü. Parmaklarını vs 2 kere 3 kere hatta dönüp dönüp saydı. Poz vermesi için uğraştı 🤦🏼♀️🤣 güzel pozlar yakaladı, fotoğraf ve videoların olduğu bir CD de verdi. :) ben çok memnun kaldım yani.