Şu anda 23 haftalık hamileyim ve karantinadaki 4.günümdeyim. 10 gün öncede eşim koronaydı dün karantinası bitti çok şükür. Evimiz benim karantina süremin dolmasıyla 3 haftadır karantina evi olacak. Bu süre dolunca ilk gün evde dezenfekte işlemi yaptıracağız, halılar yıkamaya gidecek, ama benim sorum bu hastalığı atlatanlar daha sonra ev temizliğini nasıl yaptınız. Şu an sanki kaldığımız odalardaki her yerde virüs var gibi geliyor.evi dip köşe silip tül perde yıkama kapı cam silme, koltuk yatak duvar silme, kullanılan tüm yastığı yorganı yıkama hepsini aynı anda mı yaptınız nasıl oldu bu durum. Ailelerimizide riske atmamak adına gelin yardıma diyemiyorum nasıl kalkarım altından. Yada sizler neler yaptınız. Her türlğ fikire açığım🤔