Semy Bahçelievler nisa hastanesinde necla hanıma giden var mı acaba ? Ben iki defa ona gittim baya memnun kaldım giden varsa yorumunu merak ediyorum
NurBanu_94 Bende ona gitmeyi düşünüyorum.. Benim ablamın doktoruydu ve baya memnun kalmıştı hatta meltem hastanesindeydi nisa’ya geçti.