Kızlar merhaba ben 4 ay önce bir boş gebelik yaşadım kürtajla sonlandırıldı sonrasında doktorum 6 ay korunma verdi hamilelik düşünmeden öncede rahim filmi istedi herhangi bir perde vs var mı bakmak istiyormuş sizin aranızda bu durumu yaşayanlar rahim filmi çektirenler nasıl oluyor biraz anlatabilir misiniz ? Çok teşekkür ederim şimdiden 🙂