Anne3 Kızlar 23 haftaya girdim bebeğimin hareketleri gecen haftaya göre yavaşladı yani çok hissetmiyorum sizce normal mi doktora danışayım mı ?
Nazmiyekndmr Anne3 sanırım normalmiş yavaşlaması geçen haftalarda bende de yavaşladı şimdi çok iyi düzene girene kadar öyle oluyormuş
mlkkk Anne3 bende yeni 24oldum bu zamana kadar hiç düzenli değildi bi gün çok hissettim bi gün hiç hissetmedim ama ultrasonda kıpır kıpır ben hissetmiyordum normal bi durum