ikranur35 Kuzum benim ilk bebeğim için de 2,5-3 hafta önden gidiyor normal doğum zorlar demişti bütün doktorlar. En son doğumumdan 3-4 gün önce 3.500 gr üstü demişti doktorum ama normal doğum için bence bir sıkıntı yok tabii ultrason cihazları 300 gr aşağı ya da yukarı yanılabilir demişti. 3.900 gram doğurdum bebeğimi ve sıkıntısız çok güzel bir normal doğum gerçekleştirmiştim 🙏🏽 Bence olası birşey, çatı muayenen sonucu uygun derse tabii; çok zorlamak bebeği oksijensiz bırakmak demek çünkü normal doğumda 🙏🏽 Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin 🌼