Denizyildizii rukiyeeefeee kan çıkacağı için zararlı olabilir. Sağlıkocagı benden yaptırdığım tahliller istedi e nabıza düşmemiş bende gidip tekrar yaptırayım dedim sürekli kan vermek iyi değil demişti
findikkurdu2 rukiyeeefeee ben 30. Haftada geçen perşembe yaptırdım, 7. Aydan sonra yaptı haccamem, bide son haftalarima doğru gideceğim doğumu kolaylaştırıYor diye