Kızlar 27-28-31 martta beraberlik oldu yumurtlama dönemimdi ovulasyon testi yapıyordum. Lakin dün ve bugün kahverengi sigara paketi büyüklüğünde lekelenme oldu. acaba yerleşme kanaması mıdır? ne yapsam beta da hemen cıkar mı hamileysem? ne zaman beta vermeliyim