Kızlar rahatsızlıklarım var çok ağrı acı çekince şekerim düşüyor bayılıyorum normal doğum da çok sancılı malum bayılıp da kanalda sıkışıp bebeği engelli olan hikayeler duydum çevremde bu yüzden normali hiç denemeden direk bayılarak Sezeryan olmayı düşünüyorum sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir Allah korusun çocukta sıkıntı olacağına biraz geç iyileşeyim diye düşünüyorum