seymen Son zamanlar gece ne zaman uyansam karnımın bir kenarını top halinde sert bir şekilde buluyorum. Tuvalete gidip gelene kadar düzeliyor. Ama uyanana kadar ne zamandır o şekilde bilmiyorum. Gündüzleri hiç gelmedi başıma. Acaba uyku pozisyonundan ötürü mü? Sola yatıyorum ama hafif yüzüstü buluyorum bazen kendimi uyandıgımda.Bilgisi olan, yaşayan var mı? Bu arada 34 haftalık hamileyim.
Gokhangurbet58 seymen bnde 34. Haftadayim bnmde oyle bian firlicak cikcak gibi bnde sol tarafima yatiyorum tas gibi oluyor bi yerde toplaniyor 4 gundur o yuzden birazdan doktoruma gidicem.
Gokhangurbet58 seymen kimi suyun azalmistir diyor kimi cocuk dogum pozisyonuna geciyor falan diyorlar. Kafam karismasin diye gitcem doktora
Burcum seymen doktorum günde 10 kereye kadar normal. Kendini doğuma hazırlıyor dedi. Bu ara 8-10 kez yaşıyorum günde hatta şuan yazarken de kasıldığını hissediyorum. 35+3 teyim umarım erken gelmeye çalışmıyordur 😞
Denis19 seymen canım benim de tuvaletim geldiği zaman sertlesiyo hatta çok rahatsız ediyo ama lavabodan sonra duzeliyo sebebini anlamadim