Haticehupl Merhaba anneler 🥰 yeni doğan bebek bezi sizce içinde kaç tane olsa yeterli olacaktır iki numaraya geçene kadar idare eder.
Dilekcnkn Haticehupl ya şimdi o bebeğin kilosuna göre değişir ilk başlarda olur dersin şişliğini falan atar bazıları 2 aya kadar 1 numara kullanıyor o yüzden istersen sen azar azar al duruma göre büyük numaraya geçersin
ogrencianne35 Haticehupl ben 46li aldım molfix çünkü bebiskomun poposuna uyacak mi bilmiyorum o yüzden stok yapmayacağım