duygu0693 Kızlar yeşilimsi sarımsı akıntım oluyor ara sıra 6+3′um normal mı sizce düşük riski falan olabilir mi ?
Meless duygu0693 koku yoksa normal canım benim gebeliğimin başından beri sarı akıntım var doktor normal dedi
Trabzon6161 Meless bende 4+6 akıntım var seffaf ve kasik agrim var haftaya doktora gidecem korkuyorum cok
mlkkk Trabzon6161 kasık ağrısı da akıntı da çok normal eğer yeşilimsi sarımsıyla idrar yolu enfeksiyonu olabilir ama
duygu0693 mlkkk ondan emin olamadığım için idrar tahlili verdim çok şükür idrar enfeksiyonu değil canım
Meless duygu0693 normal canım içini ferah tut hep olacak akıntı vajinanın florası değişiyor çünkü gebelikte 🌸
duygu0693 mlkkk inşallah normaldir canım ilk hamileliğim 27 yaşındayım ama bu konuda çok cahil olduğumu anladım hep bi tedirginlik endişe