Öyle çok aşermem yok ama bugün sabahtan beri canım birşeyler istiyor deliricem.
Normalde tavuk yemem. Tavuk diye ağladım yarım saat eşimde almak istemedi evde yemek var boşa almayalım diye ağla ağla öldüm. 😅
Sipariş verdim şimdi gelecek ama ağlamaktan başım ağrıyor bu seferde.
Vallahi bu hormonlar adamı mafediyor.
Sizin var mı böyle aşermeleriniz??