Ben de takibimi medicalparkta yapıyorum ama ayrıntılıda kararsız kaldım. Ben renkli bir resim verilir sanıyordum cd vs. Bugün öğrendim ki siyah beyazmış yazılı bir rapordan başka bir şey vermiyorlarmış, 20 dk sürüyormuş. Heralde ilk gebelik olunca insan daha özenli bir şey bekliyor. O yüzden ben de burda beklemede kalayım:)