GokceDurna26 38+1haftalik adet karın ağrısı ağrım var kasıklarıma vuruyo doğum sancısi yavaştan başlamış olabilir mi tuvalettim varmış gibi hissediyorum gidiyorum yok
3441K GokceDurna26 canım aynıyız seninle benimde aynilari oluyor dinlenince geciyor bi kere yarım saati flan geçti sicak suya girdim hafifledi . Doktoruma muayeneye gidince söyledim artık normal dedi dogum sancısı olsa mutlaka anlarsın dedi suyun nişanın gelirse direkt gel dedi
35rabia GokceDurna26 aynıyız canim 38+1 aynı şeyleri yaşıyorum adet olacakmışım gibi agri var kasiklarim da bende bekliyorum su falan gelmesini çünkü ara ara girip geçiyor sürekli tutmuyor yalancı sancı da olabilir bakalım bekliyoruz
FatmaKpln Nişan falan geldi mi? Bende 35 şuan aynı durum var ama bebek hareketi de var doğumda bebek hareketi oluyor mu?