Kizlar hamileyim 3 gündür yemek yiyemiyorum resmen oluyorum sanki sadece meyve yiyorum bide meyve suyu bunlar benim bebeğimi besler mi bide düşük riskim de var ilaçlar atıyorum ekmek yemek istemiyorum canım hiç istemiyorum bide mutfaktan tiksiniyorum keşke herşey önüme gelse diyorum sadece canım ekşi yemek istiyor oda bugün biraz kalkıp yapıyım derken üç kere gelip dinlendim çünkü ayakta gerçekten duramıyorum zatten yemeğinde yapamadım geldim uyudum çok kötüyüm sizde bunlar ne zaman geçer migdem çok bulanıyor ama kusamiyorum sadece dışarı çıkınca arabaya falan binince kusuyorum