Svr2021 Kızlar, bebişlerinizin ilk hareketlerini ne zaman hissettiniz? Nasıl hissediliyor? Çokk merak ediyorum😍
GlgnOlgn Svr2021 19. Haftada hissettm canım. Hemen anlıyosun zaten çok farklı bişey benimki içerden kenarlara vuruyo gibi. Takla atıyo içerde gibi 😂😍
BabyYoda Svr2021 Karnını içeriden biri gıdıklıyor gibi bir his zaten anlayacaksın gaz ve ya başka hiçbir şeye benzemiyor. İlk gebeliğimde 19 da net hissettim bunda 16 da hissettim
Armindia Svr2021 19+6 da 1 tane 20+1 de 1 tane hissettim sadece 21 de ufak ufak başladı herkesin vücudu farklı rahat olunca uzanınca daha çok hissediliyor buarada
FatmanurAyz Engzlevlt hissedersınız çok az daha sabır bende sız gıbıydım çok sabırsızdım hergun karnımı açıp izlıyordum hareket etsın DİE uğraşırdım hatta artık hıssedebılıyorım çok güzel bi duygu ben tam 19 da hissettim 🥰🙏🏻
Feyza11 Engzlevlt hisseddeersin canım az kalmış ben 16. Hafta da hissetmiştim doktorumuza sormuştum bunun kiloyla alakalı olabileceğini göbek bölgesinde yağlanma ne kadar azsa o kadar kolay hissediliyormuş ben baya erken hissetmiştim ama seninki de az kalmış şükür rabbime kavuştuk oğlumuza rabbim sağlık afiyet versin inş
Wishuponastar Engzlevlt benim de 1 GlgnOlgn ayy çok tatlıı BabyYoda ayy ne güzel ben de 15+6. Haftamdayım. Mutlulukla bekliyorum onu hissetmeyi 😊
Sinemisis İlkini 17 ikincisini 16 da hissettim böyle damar atışı gibi hissettim ilk başlarda sonra vurmalar başlıyor bazen aklım çıkıyor rabbim cümlesine sağlık versin ❤️
Fatmaliakburak26 Sinemisis ılk gebelıgım benımde 21. Haftada kontrole gıttım o gun aksam gıssetmeye basladım hareketlerını
Selma_aygun 18 bitmek üzere hala hissetmiyorum bende hissetmek istiyorum artık belki korkularım endişelerim hafifler hissetmeye başlayınca
Ozlem-ssen Selma_aygun ben 20. Haftam da hissettim canım şuan 22 deyim ama cidden hissedince içinde korku falan kalmıyor sen de hissedersin az kalmış :)
Meryyyy Sinemceeeee o korkular endişeler hiç bitmiyor bir saat hareket etmesin başlıyorsun neden hareket etmiyor bişey mi var diye korkmaya
Aslic Sinemceeeee ilk gebeligimde bende tam bu hafta ve gunde hissetmistim simdi ikinci gebeligim 15-16dan sonra ara ara cok nadiren hissediyordum 17den sonra epey netlesti cok sukur 🤗
ozlem_kocygt FatmanurAyz Bizde 14+2 yiz sürekli elim karnımda daha çok erken ama bazen kıpırdıyor gibi geliyo sanırım piskolojik 😂😂
Figen03 Malidlgz hah tek ben değilmişim bizde 21 haftaligiz kızım çok nadir hareket ediyor galiba😅😅sinir oluyorum ya ben mi hissedemiyorum diye
minnakimmm Malidlgz ayy bizde 21 olduk ama hala hiç bir şey hissetmedim 🙄 bende minprobpem var deyip duruyorum
Armindia Svr2021 Birde ben içinizde bi balon şişip sönüyor gibi, karnınız içerden itiliyor gibi hissediyorum hareketi :)
esinaltintaas Svr2021 ben ilk defa 17+4 de hissettim içimde böyle kıpır kıpır birşey oynadı aniden ilk önce anlayamadım 1 2 defa daha oynadı sonra idrak edebildim şuan 23+5 haftalığız çıkmak istercesine yerinde durmuyor zıpır 😂
September_ Svr2021 18. Haftada pıt pıt şeklinde olan hissetmelerim 19 da yerini güçlü tekmelere bıraktı. Baya içerde akrobatik hareketler yapan biri var 🥰
Lillymist @Svr202 September_ Haftada emin oldum öncekiler bebek mi ben mi emin değildim ufak ufaktı ama bir anda PATA PATA PATA yapınca kesin bebek dedim artık
Gizem_34 Svr2021 17de hissetmeye basladim damar seyirmesi gibiydii bisey dokunup kaciyomus gibiydide tarifi zor biraz ya ☺️
Merve50 Svr2021 çok güzel bir his canım 20 haftalıktan sonra daha net anlaşılıyor zaten 29+4 olduk titretiyor maşAllah benimki bazen beni 😂