SSeymanr 30 haftalık olduk odası bitti kıyafetlerini de yavaş yavaş yıkayıp ütüleyip yerleştiriyorum. İlk etapta hastane çantasına girecekleri hallettim, oda hazır sayılır. Bir sıkıntım yok şükür ama erken gelir filan diye oda hazır olsun istedim. Çalıştığım için de hafta sonları fırsat buluyorum anca o yüzden bir an önce bitsin istedim. Odasına girip girip bakıyorum gözyaşım pıt 🥲