Benim de beta hcg çok düşüktü umut yok gibi bakıyorlardı sonrasında özele en iyi doktora gittim kese vardı bebek gözükmedi ilk muayene de doktor geç döllenme olabilir dedi 2 3 hafta sonra tekrar çağırdı doktorum oda umutsuz gibiydi hep dua ettim namazlarimdan sonra şuan 32+2 haftalığz teyzesi sana demem su ki bol dua et Rabbim büyük hemen kürtaj olma başka doktora git bekle ve bol dua et canı cananıda veren Rabbim