Nvkdkdkd Ablam Acıbadem de Bülent tıraşta yaptı yaklaşık 6-7 yıldır erken menapoza girmişti bir takım otoimmun hastalıkları vardı .
Nvkdkdkd Deniz1996 malasef prp işe yaramadı onda. yumurta hücresi büyümedi . Amh değeri düşüktü zaten . Toplam da 3 yumurtası kalmıştı yumurtalıklarında olgunlaşan olmadı
Silvergirl Defnenaz prp işlemi yumurtlamayı ve rahimi besleyen destek diye öğrendim. Ben zaten hamile kalabiliyorum sebepsiz düşüklerim olduğundan Tüp bebekten önce bu işlemleri yapıp desteklemek amaçlı düşünüyorum. Siz ne amaçla yaptırıyorsunuz?