EmirAta aynn cnm bnmkide
nromal dedi ve okudugum doktor yazilarindada normal diyor burda bazi postlarda kotu hikayeler anlatmislar rahim agzi kisaligina baglamislar bu zonklamayi allah kimseye yasatmasn ama herlde rahim agizlarinin kisalcagi vardi o sebebe bagliuolar. cnku doktoruma sordm cok skur cok normal rahim agzida normaldi endiselenme bebek hareketleri demisti ama iste imsn ister istemez evhamlaniyo bu olumsuz yazilar yuzundn