Kızlar merhaba 9 subatta beri regl olamıyorum 10 gün önce doktor duphaston verdi biteli 3 gün oldu fakat hala daha sökülme olmadı. Kasıklarımda olacakmış gibi ağrılarım var ne zamandır ama olmuyor. Göğüslerinin ucunda aşırı derece hassaslık ve acı hissi var dokunamıyorum ve kararmalar, damar belirginliği, en sonda sivilce gibi bir sürü benekler çıktı sanki beze gibi bir anda sertleşti göğüslerim sizce gebe kalma ihtimalim olabilir mi? Korkuyorum yapmaya test negatif cıkacak diye ocak ayından beri uğrasıyoruz?? Bilginiz varsa paylasır mısınız benimle 🤲🏼🤲🏼🤲🏼❤️