Ben 12 haftalıgım şu an dün ikili taramaya gittim %60 erkek gibi bi çıkıntı gördüm sanki dedi. Alışveriş yapmaya başlamayın değişebilir dedi.
1 buçuk yaşında bir oğlum var gönlümden geçen kız açıkçası…
İlk hamileliğim ile bu da farklı geçiyor hiç bulantım olmamıştı bunda çok oldu mesela. Doktor bile semptomlar farklı olduğunda cinsiyet farklı olabiliyor demişti.
Oğlumu her gören arkası kız bunun dedi dogdugundan beri.
Sağlıklı olsun da gerisi boş tabi ki.
Bu konuda yazılanları görünce de bi düşünmeye başladım umutlandım yani gerçekten %60 erkek denip de sonradan kız olabilir mi acaba diye…
Yüzde 60 da çok yüksek bir oran değil açıkçası ne dersiniz?