yavrukelebekk pink_dream25 ben yapmadım ama annemler orada oturuyor. Kadın doğumunu çok beğeniyorlar oranın bir çok akrabam doğum yaptı orada. Yengem de oradan takipliydi birlikte gidiyorduk muayeneye.
elifkrsbn yavrukelebekk batı bahat değil ama güneşli Erdem hastanesinde yengem doğum yaptı hem doktorundan hem hemşirelerinden hem hastanenin ilgisinden hem hastanenin odalarından çok aşırı memnundu kime sorduysam çok önerdiler orayı bende orayla görüşmeye gidicem yakın zamanda 🙏
elifkrsbn pink_dream25 istersen bi görüşmeye git baktın memnun kaldın için ısındı doktora devam edersin 🙏
yavrukelebekk pink_dream25 Neslihan hanıma gidiyorduk genelde ama bi kere Ahmet beye bi kere de Serkan beye gittik. Serkan beyin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Çok sakin bi doktor
pink_dream25 elifkrsbn banada selda hanımı çok övdüler bende ona gidicem ama doğum için batı bahatın pek iyi olmadığını söylediler ondan emin olamıyorum
elifkrsbn pink_dream25 yengem orda doğum yaptı dediğim gibi 1sene önce hem doktorundan hem hemşirelerden çok memnundu
busra2021 3 sene önce orda doğum yaptım devletten farkı yoktu şimdi nasıldır bilmiyorum ama o kadar paraya ilgi alaka sıfır soru soruyorsun ebelerin hemşirelerin yüzü beş karış tavsiye etmiyorum 🤷