Merve1303
4+2 deyiz 3+ 2 öğrendim hamile olduğumu .test yaptım negatif diye çöpe atacaktım kızım çığlık attı birden noldu kızım dedim anne burda çift çizgi var sen hamilesinnn dedi .tam kırmızı çizgi değildi ama belliydi ikinci çizgi .bikaçgün sonra tekrar yaptım bu sefer tam net çift çizgi çıktı .henüz doktora gitmedim önümzüdeki hafta gitmeyi düşünüyorum . inşallah sağlıklı bir gebeliktirde yavrumu kucağıma alabilirim 🤲🏻😍