caferzade iyi akşamlar kızlar doğum parası alacak olan anneler doğumdan sonra sigorta veya bagkur devam etmesi zorunlu mu bilgisi olan var mı zorunluysa ne kadar süre
caferzade zorunlu mu sigortanın devam etmesi benim dukkanim var doğumdan sonra kapatmayı düşünüyorum dolayısıyla bagkur yatmayacak bu doğum parası almama engel olur mu