Nehiriiimmm Rabismomm4 tşk canım.gostermedi Dr da ayaklarını karnına çekmişti .Dr da bacak arası boş gibi ama bisiyler alma dedi.
Aylin-2015 Nehiriiimmm ay bizim bebekde ayni öyleydi dun doktor baktiginda.doktor kiza benziyor dedi.amma cin takvimi erkek diyo.kafam cok karisik ya.acaba hangi haftada net bilinir cinsiyet?
Nevali Emanet annenin göğsündeki kahvarengi kısım sağdaki büyükse erkek soldaki büyükse kız diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama bir çok kişi doğru olduğunu söylüyor 😌
Nevali Nehiriiimmm hayırlısı olsun sağlıkla sıhhatle inşaAllah🤲🏼 Benim de sağ bakalım doğru bir teori mi 🐣
Aylin-2015 Rabismomm4 merhabalar.bende 12haftalik hamileyim.doktor kiza benziyor dedi.sizce deyisme ola bilirmi cinseyette.cin takviminde erkek diyo.sizce deyisirmi? Bir kizim var birde oglum olsun istiyorum kismet
Rabismomm4 Aylin-2015 Merhaba canım ben özele gidiyorum değişti benim ki benimde 3 kızım dan sonra oğlum olacak inşaallah 🤲rabbim gönlünün muradını versin kesin öğrenmek için 15 haftayı bekle
Nehiriiimmm Aylin-2015 seninde herkezinde canım.rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı ,hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı etsin inşallah ..rabbim ne verirse başımız gözümüz üstüne.