oldugugibibiri Bugün doktor muayenesinde her şey yolunda görünüyordu ama sonrasında sol kasığıma sancılar girmeye başladı. Sürekli bıçak saplanıyormuş gibi sancı oluyor. 9+1deyim. Bu zamanlarda bunu yaşayan oldu mu?
kucuktosbik27 oldugugibibiri normal caım rahmin büyüyür bu sancılar ara ara gidip gelir 16 17 . Haftaya kadar
Tbd Benim bebegim sağ tarafta o yuzden bende kasilmalar sık sık sağ tarafta oluyor bebek gelisip hareket ettiği icin sendede öyle olabilir