Aysegulmanastir Iremsude Eşim Aras, ben Efe istiyoruz. İkimiz de asla iki isim istemiyorduk normalde ama sanırım Aras Efe olacak 🙈 size de fikir olur belkii 🌸
Iremsude Aysem3338 benim suan sanirim aklimda aybars efe var😊 ne zormus isim secmek cok kararsiz kaliyor insan
Iremsude Aysegulmanastir bizde cocuktan once favori ismimizdi aras efe gulder olucakti ama malesef ailede aras ismi o kadar cok komdu ki hayallerimiz yikildi gibi birsey oldu ama efeden bende vazgecmek istemiyorum.
mucizem0111 Aras💙 olacak benim oğlumun adı sizede fikir olur belki🥰 Yalın isminide çok beğeniyorum mesela ancak iki isim istemiyorum ve Aras daha cok ağır bastı o yüzden Aras’a karar verdik😊
eaktr Iremsude ben Kerem eşim ise Kıvanç istiyor. İkisinin anlamını da çok beğendim ama Kıvanç daha zor söyleniyor gibi geliyor. 😓 ne yapacağım nasıl kandıracağım kocamı bilmiyorum🤷🏼♀️🙃🙃
Mandalina91 Momsmoms benim ismim İrem, Emir harflerimden türüyor 💙 Eşimin ismi Hakan kendisi Kutay’ı istiyor. Soyismimiz Kurumlu. İki beğendiğimiz ismi görünce yazmak istedim