Mavi34 Prenses21 kadın doğumuna gitmedim ama bahar hanıma gitmeyi düşünüyorum iyi şeyler okumuştum onun için burada
sheker06 Prenses21 evimin karşısı bende bahar hocaya gidiyorum memnunum, uğur hocada var orda o da tatlı dilli bi bayan ilgileniyor sigortasız 175 ödüyorum muayeneye, daha önce 150′di zamlanmış olabilir dediğiniz gibi☺️
Prenses21 Mavi34 bende bahar huseyinovaya gidiyorum cok dili tatli bi kadin ama bazen vazgeciyorum ordan
Mavi34 Prenses21 neden vazgeciyorsunuz. Benim evime çok yakın ve tüp bebekle hamileyim diyabet hastasiyim bilgili bir doktor seçmek istiyorum
Prenses21 Mavi34 esimi iceri almiyolar diyorum acaba baska hastaneye gtsem alirlarmi diye vazgeciyorum
Husnagzkzl Prenses21 SSK li normal doğum 2400 TL sezeryan tam bilmiyorum ama 3000 diye hatırlıyorum en son sorduğumda
Zhrblt Husnagzkzl benimde 32 heftalık canımda sen ne zaman görüştün ücretleri doğum için bana 2000 siziryan 3200 dediyer
Zhrblt Husnagzkzl 1 ay olmadı daha canım yaa hem telefonla aradım hemde muayene gittiğimde sordum muhasebeye böyle söylediler