Susam1 Kızlar bebeğim için yapısal küçüklüğü var ama çok küçük bir bebek değil sorun yok yani dedi doktor ama maşallah normal değerlere baktığımda 100 200 gr az sadece sizde bir görüş yazar mısınız ya 34+1 deyim dün gittim bebeğin kilosu 1964′tü 😊
Fatmaada2015 Susam1 biraz az ama olsun her bebek aynı değildir önemli olan sağlıklı olması bu saatten sonra kilo alması için beslen bizimki 33+3 de 2.300 grdı doktor haftasıyla uyumlu demişti 35 de gidicez birdahaki kontrole bakalım nolacak
ipekeylul Pemberuyam_ neredeyse 2 kilo gayet iyi bnce doguma kadar 3 kilo olur zaten gayet iyi. Benim 32. Haftada 1980 gr dedi doktor bize bnde 34. Haftaya gorecegim yarin
Susam1 Pemberuyam_ eltim çok küçük falan dedi benimde canım sıkıldı ya doktor sorun görmedi ufak bebek olacak dedi sadece üzüldüm sanji biraz 🙄
Susam1 Fatmaada2015 doktor sorun görmedi ufak bebek olacak dedi sadece ama işte eltim böyle abartılı konuştu üzüldüm 🙄
Pemberuyam_ Susam1 100 ,200 gram aşağı yukarı olur tabi canım bosversene sen onu🙄çok biliyorlar, muhatap bile alma he he deyiver. Anlasin kale almadığını. İşleri yok yorum yapiyolar ancak prof ya😅😒
Fatmaada2015 Susam1 ah bu eltiler bende de war bi tane aynı hamileyiz onun da bebeği 33 haftada 2.600 dü aynı şeyleri yaşadık ama ben takmam bide onunki erkek benmki kız hep ona takılır rabbim kime neyi nasıl wereceğini iyi bilir kimseye takılma tadını çıkar hamileliğinin
Susam1 Pemberuyam_ valla ne bileyim doktor sorun görmedi buda böyle dedi bugün garip oldum bende ufak doğmuşum zaten
Gamze0502 Susam1 bende 34 haftayım ikiz gebeyim bebeğimin biri 2 kilo biride 2 kilo 100 gram doktr normal dedi cok takılma bnce elbet kilo alırlar sağlıkla doğsunlar yetr😇
Prenseslerinannesi_06 Susam1 ben 2. Bebegimi 34 haftalık iken kucağıma aldım 2.200 gram dogdu kuveze bile girmedi masallah 3. Bebeğime gebeyim 🙂🙂 sıkıntı yapmayın inşallah gününde sağlıkla kucağına alırsın canm kilo önemli değil önemli olan sağlık
Susam1 Prenseslerinannesi_06 oy maşallah inşallah sağlıkla gelsinler ufak mufak fark etmez hatta derler ya ufak çocuk çabuk büyür 😊
WmonallissA Susam1 bizde dün gittik, 34+6 da 3000 kg geldi ama iki hafta önde dedi dr ama sağlıklıysa önemli olan o bence
Prenseslerinannesi_06 Fatmaada2015 biri 10 küçüğüm 2 yaşında 3. Bebegimde süpriz yaptı Rabbim izin verirse haziran sonu gelecek 3 prenses annesi olucam inşallah
Fatmaada2015 Prenseslerinannesi_06 sizin baya ara war benm kızım 6 yaşında oğlum 5 yaşında şimdi de minik prensesimizi bekliyoruz benimkiler küçük korkuyorum biraz ama hayırlısı artık