ruveydanur2412 Kızlar 19+3 deyiz. Bu gün sabahtan beri kasıklarımda hafif regl ağrısı gibi bir ağrı var. Sebebi nedir sizce?? Önemli birşey değildir inşallah.
34_21_23 ruveydanur2412 yarında devam ederse kontrole gidin. Bende de bazı günler oluyor geçiyor normalmiş. Ama geçmeyen ağrı olursa bi doktora danışın içiniz rahat eder
Birkuzucukbeklerken ruveydanur2412 bende 16+3 deyim iki gündür bende de var canım pazartesi gidecem inşallah doktora bir iki haftadır oluyordu ama ara ara geliyordu doktorum normal karnındaki doku bağları esniyor bebegin büyüyor normal demişti ama iki gündür hic geçmiyor kanama felan hic bisey yok pazartesi bi gideceğim bakalım 🤔