deletedmom30 yazılı hiçbir şey yaptırmadım bana biraz basit geliyor her yerinde isim hastane için 3 adet 5 li yeni doğan takım aldım bolca zıbın aldım çok kirleniyormuş kusması terlemesi kakanın dışarı çıkmasında dolayı birde 4-5 adet 0-3 ay tulumlar aldım extra çorap önlük eldiven şapka aldım 2 ince 2 kalın battaniye şimdilik kıyafetlerimiz bunlar doğduktan sonra kilosuna göre yetmezse tekrar alışveriş yaparım zaten e-Bebekten alıyorum herşeyi bugün sipariş ediyorum 2 günde elimde o yüzden çok fuzüli alışveriş yapmadım