denizz89 Hanımlar Defalıfe daki Arif Deniz nasıl bir doktor ?tanıyan varsa yorumlarını bekliyorum..ama yok şunumun şunu gitmiş şöyle olmuş demeyin bizzat kendiniz tanıyorsanız yazınız lütfen teşekkürler şimdiden
Papatyali denizz89 Canım bugun gittim Arif beye çok ilgiliydi oturup sohbet ettik neredeyse çok memnun kaldım inşallah böyle devam eder çok güleryüzlüydü kesinlikle tavsiye ederim 😇☺️
Bbdd Papatyali denizz89 Bende bugün ilk kez arif beye gittim çok memnun ayrıldım inşallah bundan sonrası da böyle olur 😊 özel muayenede bile o kadar ayrıntılı şeyler söylememişti doktorum herşeyi çok güzel anlatıyor
Nihalee Merhabalar ben Arif beyin yaklaşık iki yıldır düzenli hastasıyım şu anda 13+4 günlük gebeyim ve Arif hocaya devam ediyorum. Kendisi çok bilgili sabırlı oldukça sakin ve rahat bir doktordur. Kendine güveni ve rahatlığı hastalarını da inanılmaz rahatlatıyor.
denizz89 @Nihalee evet ama azevvel onunla alakalı bir şikayeti okudum defalıfe şikayet bölümünde şaşırdım kaldım açıkçası..burda da bizzat tanıyan vardır diye görüş alıyorum değiştireceğim şuanki doktorumu arayıştayım çünkü
Nihalee denizz89 hastanenin internet sitesinde mi okudunuz ben de bakmak isterim. Ya bence hasta doktor ilişkisi kişiden kişiye çok değişiyor doktorunuzla frekansınız tutması ve ona güvenmeniz çok önemli bence.
denizz89 @Nihalee evet defalıfe şikayet yazınca 8haftalık gebe bir bayanın yasadıgı anlatılıyor tedirgin oluyorumakçası bunları da okuyunca tabii dediğiniz gibi doktorla iletişim kurup frekans uyması mühim olan bakalm
Papatyali Bende cuma günü için randevu aldım Arif beye. İlk kez gideceğim. Herkes çok memnun kaldığını söylemiş. Ben dr seçerken (3.dr olacak) başkalarının kötü tavsiyelerini önemsemiyorum. Çünkü sen memnun kalamazsın belki ben memnun kalırım diye düşünüyorum. Benim için önemli olan dr bana yaklaşımı ilgisi. ☺️