basakaltin Fasulyemom hatırladığım kadarıyla çok pahalıydı herkesin ulaşabileceği bir marka değil maalesef
Fasulyemom basakaltin Öyle gerçekten pahalı. Dolap uygulamasında alıp bebeği sevmediği için kullanamadan satmak zorunda kalanlar var orda baya ucuza geliyor. Değerlendirmeyi planlıyorum.