iremdgts28 Merhabalar bayanlar 10dk bir karnım sertleşiyor mide bulantım var biraz ateşim 37 ye çıkıyor akşam oldu bi anda 41. Haftadayım sizce doktora gitmelimiyim doğum başlamış olabilirmi ama bi ağrım yok bacaklarım ağrıyor son bi kaç gündür
Gllpkr iremdgts28 kasılmalarınızla beraber sancınız var mı acaba açılma başlarken mide bulantısıda yapar bu arada
sevilll89 iremdgts28 41 haftadan bahsediyorsunuz doğum olma ihtimali çok yüksek değilse de sezeryan a almaları gerekir bence süre 40 hafta çünkü riske atmayın derim
iremdgts28 Gllpkr yani ben aprı hissetmiyorum sadece karnımın her yeri taş gibi oluyor bel ağrım ve bacak arası ağrım var son 3 gündür