cbn_zg Merhaba arkadaşlar 😀 18+2 haftalık hamileyim. Dün geceden beri içimde bi kıpırtı bi tekme....👼 Yeni yeni hissetmeye başladım bebegımı. Ama annem ve çevremde sorabileceğim kimse olmadığı için size sormak istedim . Dün uyurken bebegım uyanıktı hissedıyordum sabah erken kalktım ve yine uyanık çok hareketli bi sekılde tekme atıyor bi sorun yoktur degıl mı bilenler cevap verirse çok sevınırım 🙏 teşekkür ederim sımdiden
ilkgebelik cbn_zg benim de ilk gebeliğim 16 haftalıkken ilk hissettim böyle kalp atışı gibi bir pıt pıt hafif vurma ise evet o bebişin 🙈🙈🙈
Elcnerdgn Tekme atmasından endiselenicek birsey yok aksine onun iyi olduğunu bilmek istiyorsanız tekme atsana iyi olduğunu bilsem demeye baslıcağınız haftalarda oluyor önünüzdeki bazı haftalarda her gün sık tekme atmayabilir uyku düzenine alısacağı icin canım. Sen uyurken Yinede bi sağ bi sol olmak üzere uyumaya gayret göster sadece