SerpilAlmac kardeşimin bebeğine çok uyuyordu ilk 3 gün ilk dogumuydu tecrubesuzlikte var tabu. Sonra nerdeyse tüm gün bebek uykudan emmek istemedi hastaneye götürdük kan şekeri 20 ye düşmüştü ve 20 gün yoğun bakımda kaldı bebeğimiz. Topuğunu sıkarak uyandırın 2 3 saatte bir mutlaka emdirin