Aleyna5555 Kızlar 38+1 im ikinci gebeliğim diğeri sezeryan salı günü doktorum çağırdı yatış yapılır mı sizce diğer gebeliğimde 38 de doğum yapmıştım
Hatice68 Aleyna5555 kuzum herhangi bisey demedi mi ben gecen hafta gittim cuma günü icin yatısim verildi 38+3 de sezeryan olucak inşallah
Aleyna5555 Hatice68 salı günü gel testlerin yapılsın nst ve usg bulgularına bağlı dedi gittiğimde 38+4 olucm ve artık ağrım sancım baya var inşallah yatış yapar
Hatice68 Aleyna5555 benide sali nst için çağırdı sancim çıkarsa çarşamba çıkmaz ise cuma olucak inşallah
Aleyna5555 Hatice68 inşallah benide alır bakalım çünkü hiç uyku felan yok sanki yürürken yatarken alttan çıkıp fırlıcakmış gibi bi ağrı belime kadar vuruyor
Aleyna5555 slbye46 valla hiç zorluk çekmedim diğerinde ameliyat olduğum akşam oğlumu kucağıma aldım hastane koridorunda geziyordum normal doğum yapanlar yatıyordu bünyeden bünyeye değişede bilir