momsboys geçmiş olsun, bende de iki kere tekrarladı. Yürürken iş yaparken otururken kalkarken kalçam boşta kalınca korkunç bir ağrı saplanıyordu. Fzt bir arkadaşım bir kaç egzersiz önerdi sırt üstü yatıp dizi karna çekiyordum, bacaklarımı kaldırıp pilates bandıyla ayaklarımı esnetiyordum vs. İkisinde de bir hafta düzenli egzersiz yapınca geçti. Youtubeda siyatik egzersizi yazınca çıkacaktır egzersizler.