Bdemiiirrr Hanımlar selam, normal doğuma eşini sokan varmı yada düşünen ben çok istiyorum ama bi taraftan korkuyorum
Kucukkedi Bdemiiirrr ben istiyorum özelde dogum yapıcam ama pandemiden dolayı almadıklarını ilettiler
Betll_72 Bdemiiirrr ha ha benm esim ben panik yaparım diyo😅 ama girmesini isterdim ama hastanelerden bazısı almıyor sanırım babayi
Eiremsirin Seda-1 sezeryana da alıyorlar öı ? İstanbulda neredeyse duyduğum kadarıyla bi acıbademler alıyor, siz hangi şehir hangi hastanesiniz
Ceydat Bdemiiirrr ben 1 doğururken o dokuz doğurur beni oanikletir heyecandan bayılır bide onu teselli etmeye çalışırım falan tek olmam daha iyi 🤣
MeloMelo Bende korkuyorum eşler eşlerden tiksinebiliyormuş falan diye duydum, doğumda çiş kaka yapabiliyomuşsun istemeden😄 o yüzden bende çok kararsızım bu konuda🤔
Bdemiiirrr MeloMelo Ya valla bende öyle duydum ondan korkuyorum yerin dibine girerim heralde öyle bişey de acımı unutup